تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت
تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت

بتن پیش ساخته

معرفی بتن پیش ساخته

بتن پیش ساخته یک محصول ساختمانی تولید شده توسط ریخته گری بتن در یک قالب و یا فرم قابل استفاده مجدد  می باشد که سپس در یک محیط کنترل شده، به محل ساختمان حمل شده و در محل قرار گذاشته می شود. در مقابل، بتن استاندارد در اشکال خاص محل کار ریخته شده و در محل کار درمان می گردد. سنگ های پیش ساخته بدلیل استفاده از سنگ دانه های ریز در مخلوط با بتن پیش ساخته متفاوت می باشد بنابراین محصول نهایی، ظاهری نزدیک به سنگ ها و صخره های طبیعی است.

با تولید بتن پیش ساخته در محیط کنترل شده ( معمولا به عنوان یک کارخانه پیش ساخته شناخته می شود)، بتن پیش ساخته یک فرصت برای درمان مناسب و کنترل نزدیک از طریق کارکنان کارخانه ایجاد می نماید. استفاده از سیستم بتن پیش ساخته، مزیت های بالقوه زیادی را در سرتاسر محل ریخته گری بتن ارائه می دهد. فرآیند تولید برای بتن پیش ساخته در سطح زمین اجرا می شود که به امنیت پروژه کمک مینماید.

در ساخت بتن پیش ساخته نسبت به تهیه مخلوط بتن در محل ساختمان، یک کنترل بیشتر از کیفیت مواد و طرز کار در یک کارخانه پیش ساخته وجود دارد. از نظر مالی، اشکالی که در یک کارخانه پیش ساخته استفاده می گردد ممکن است صدها تا هزاران بار قبل از اینکه نیاز به جایگزینی داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرند. این امر هزینه های شکل کار به ازای هر واحد را در کارخانه های پیش ساخته نسبت به ساخت بتن در محل کار کاهش می دهد.

انواع بسیار مختلفی از سیستم های شکل دهی بتن پیش ساخته برای کاربردهای معماری وجود است که در اندازه، عملکرد و قیمت متفاوت می باشند. پانل های پیش ساخته معماری همچنین برای مزین کردن بخشی و یا تمام قسمت های نمای دیوار یک ساختمان استفاده می گردد که به منظور محوطه سازی، ممانعت از نفوذ صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شوند و برخی می توانند به عنوان عناصر ساختاری بتن پیش تنیده باشند.

زهکشی آب طوفان، لوله های آب و فاضلاب، و تونل را با استفاده از واحد پیش ساخته بتنی ایجاد می نمایند. فراتر از روکش های فلزی و عناصر ساختاری، کل ساختمان را می توان با استفاده از این بتن مونتاژ نمود. مونتاژهای پیش ساخته، امکان اتمام سریع فروشگاه های تجاری و دفاتر با کار کم را به وجود می آورد.

برای تکمیل ظاهر چهار پانل دیواری پیش ساخته (پانل ساندویچ، پانل ساندویچ گچ بری، پانل لایه داخلی و پانل روکش فلزی) امکانات مختلفی برای سطح وجود دارد. سیمان می تواند سفید ویا خاکستری باشد و رنگ و اندازه سنگ دانه ها تفاوت ایجاد می نماید. رنگ ها، مواد ملونه و نقاشی های مختلف نیز می توانند اضافه گردند. شکل و سطح قالب بتن پیش ساخته می تواند بر ظاهر آن اثر بگذارد: قالب می تواند از جنس چوب، فولاد، پلاستیک، کائوچو ویا فایبر گلاس ساخته شده باشد. هر یک از این مواد تولید منحصر به فردی دارند.

  •  (مدیر فروش) : 09197463578
  •  (مدیر فنی): 09123603856
  • پست الکترونیک : info@tpti.ir
  • دفتر مرکزی : کرج , میدان مادر, طبقه فوقانی بانک کارآفرین , ساختمان الماس , پلاک431 , واحد 10
  • تلفکس : 02632736740 - 02632736958
  • دفتر فروش تهران : تهران،بزرگراه شیخ فضل الله جنوب بعداز پل جلال،خیابان سازمان آب،برج های نگین،نگین9،طبقه همکف ،پلاک 46
  • تلفکس : 88233768-88233831

www.tpti.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.