تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت
تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت

پمپ بتن


 پمپ بتن ، دستگاه انتقال بتن مایع از طریق پمپاژ  می باشد. دو نوع پمپ بتن موجود می باشد. اولین نوع  پمپ بتن به یک کامیون متصل شده اند و یا واحد های بزرگتر در یک نیمه تریلر می باشند. این نوع پمپ بتن به عنوان پمپ بتن بوم شناخته می گردد، زیرا از یک بازوی رباتیک کنترل از راه دور (به نام BOOM) برای ریختن دقیق بتن استفاده می نمایند. پمپ های بوم در بیشتر پروژه های ساختمانی بزرگ استفاده می گردد زیرا آنها قادر به پمپاژ مقدار زیادی بتن می باشند و این کار موجب صرفه جویی در نیروی کار می گردد. در واقع می توان گفت که پمپ بتن بوم یک جایگزین انقلابی برای پمپ بتن سوار بر کامیون می باشد.

نوع دیگر پمپ بتن ، یا بر روی کامیون سوار است و یا بر روی تریلر ها نصب شده است. به همین دلیل معمولا با عنوان پمپ خطی و یا پمپ بتن سوار بر تریلر شناخته می گردد. این نوع پمپ بتن نیاز به یک شلنگ انتقال بتن فلزی و یا انعطاف پذیر دارند که به طور دستی به مجرای ماشین متصل می گردد. این شلنگ ها به هم متصل می شوند و موجب انتقال بتن به هر کجا که لازم باشد، می شود. پمپ های خطی معمولا نسبت به پمپ بتن بوم حجم بتن کمتری را پمپاژ می نمایند و برای پروژه های کوچکتری مانند استخر، پیاده رو، قسمت های ساخته شده از بتن کوچک در خانه ها و غیره استفاده می گردد.

علاوه بر این دو نوع پمپ برای بتن ، پمپ های بتن نصب شده بر روی ریل و اسکید (لغزنده) نیز وجود دارد.  این نوع پمپ های بتن به دلیل اینکه فقط در محل کارهای خاص مانند معادن و تونل ها استفاده می گردند، زیاد رایج نمی باشند.

 (مدیر فروش) : 09197463578

 (مدیر فنی): 09123603856

پست الکترونیک : info@tpti.ir

دفتر مرکزی : کرج , میدان مادر, طبقه فوقانی بانک کارآفرین , ساختمان الماس , پلاک431 , واحد 10

تلفکس : 02632736740 - 02632736958

دفتر فروش تهران : تهران،بزرگراه شیخ فضل الله جنوب بعداز پل جلال،خیابان سازمان آب،برج های نگین،نگین9،طبقه همکف ،پلاک 46

تلفکس : 88233768-88233831

www.tpti.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.