تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت
تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت

ماله کشی بتن

بعد از اعمال بتن در سطح مورد نظر و ایجاد درزها، زمان  ماله کشی بتن می باشد. دلایل ضرورت نیاز به ماله کشی برای بتن می توان به مواردی نظیر انتقال و هدایت سنگدانه های بزرگ به داخل بتن و تسطیح سطح بتن، حذف تمام عوامل ایجاد کننده ناهمواری و از بین بردن منافذ موجود در بتن و همچنین متراکم ساختن بتن است. 

برای ماله کشی بتن می توان از دو روش ماله کشی دستی و ماله کشی مکانیکی استفاده نمود. این دو روش دارای اهداف یکسانی می باشند اما نوع انجام آن متفاوت می باشد. در روش دستی از ماله هایی با جنس آلومینیوم ، منیزیم و چوب استفاده میگردد. در این میان انواع آلومینیومی و منیزیمی به گونه ای طراحی شده اند که کار با آنها برای ماله کشی سطح بتن آسان تر می باشد. از این رو انرژی مورد نیاز برای ماله کشی را کاهش می دهد. به منظور ماله کشی برخی از انواع بتن ، نظیر بتن حباب دار، باید از انواع ماله فلزی استفاده نمود دلیل این کار این است که در این نوع بتن در صورت استفاده از ماله چوبی، ماله به سطح بتن می چسبد و در نهایت نه تنها موجب تسطیح بتن نمی شود بلکه سطح آن را خراب نیز می نماید. 

نوع دیگر ماله کشی بتن ، ماله کشی مکانیکی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گردد.توجه داشته باشید که در ماله کشی،  سطح بتن هموار می شود اما این به معنی صاف شدن سطح بتن نیست. در واقع به منظور ایجاد یک مقاومت نسبی برای جلوگیری از لیز خوردن ماله کشی انجام می شود که پرداخت نهایی بتن محسوب میگردد.

 (مدیر فروش) : 09197463578

 (مدیر فنی): 09123603856

پست الکترونیک : info@tpti.ir

دفتر مرکزی : کرج , میدان مادر, طبقه فوقانی بانک کارآفرین , ساختمان الماس , پلاک431 , واحد 10

تلفکس : 02632736740 - 02632736958

دفتر فروش تهران : تهران،بزرگراه شیخ فضل الله جنوب بعداز پل جلال،خیابان سازمان آب،برج های نگین،نگین9،طبقه همکف ،پلاک 46

تلفکس : 88233768-88233831

www.tpti.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.