تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت
تیرچه

تیرچه

تیرچه،تیرچه پیش تنیده،تیرچه صنعتی،تیرچه استاندارد،تیرچه پیشتنیده،تیرچه اشپنیت

ساخت دیوار بتنی با استفاده از قاب پیش ساخته

 بسیاری از مردم برای ساخت دیوار بتنی از بلوک استفاده می نمایند اما قوی ترین و امن ترین راه برای ساخت دیوار ریختن بتن در یک قاب پیش ساخته است.

ایتدا مساحت دیوار را اندازه گیری نماید و گوشه های آن را با استفاده از میخ های چوبی علامت گذاری کنید. میخ ها را با ریسمان به هم وصل کنید این کار در حفر چاله به شما کمک می نماید.

منطقه تعیین شده برای ساخت دیوار را حفاری کنید. شما باید داخل محوطه تعیین شده را   30 سانتی متر به سمت پایین حفر کنید. اگر محل دیوار دارای شیب است اطمینان حاصل کنید که پایین چاله حفر شده صاف باشد.

با استفاده از تخته سه لایه دورتا دور فضای دیوار را حدود 10 سانتی متر به سمت بالا شکل دهید. این عمل برای شکل گیری دیوار می باشد.

در داخل تخته سه لایه ها در فواصل 60 سانتی متری بلوک های کوچک چوبی قرار دهید. این عمل از گسترش بتن و ترک خوردگی بتن جلوگیری می نماید.

قاب پیش ساخته را در سوراخ حفر شده قرار دهید. این قاب باید به اندازه کافی برای نگه داشتن مواد جامد امن باشد. مطمئن شوید که قاب به درستی در محل قرار گرفته باشد.

در مرحله بعد، بتن را مخلوط کنید. نوع و مقدار مخلوط بتن به اندازه و ماهیت دیوار شما بستگی دارد. سپس بتن را به داخل قاب بریزید. بتن را به صورت یکنواخت و بدون فاصله به قاب بریزید. هیچ قسمتی از بتن نباید قبل از دیگری خشک شود. هنگامی که به قسمت بالای دیوار رسیدید برای ایجاد سطحی صاف و زیبا از بتن، سطح دیوار را با استفاده از قلمو و ماله صاف کنید. اگر می خواهید سنگ و یا چوبی به سطح دیوار خود اضافه کنید قبل از خشک شدن بتن این کار را انجام دهید.

حدود نصف روز برای خشک شدن بتن لازم می باشد. بنابراین نصف روز صبر کنید و بعد از گذشت این زمان و خشک شدن بتن ، قاب را بردارید.

 

 (مدیر فروش) : 09197463578

 (مدیر فنی): 09123603856

پست الکترونیک : info@tpti.ir

دفتر مرکزی : کرج , میدان مادر, طبقه فوقانی بانک کارآفرین , ساختمان الماس , پلاک431 , واحد 10

تلفکس : 02632736740 - 02632736958

دفتر فروش تهران : تهران،بزرگراه شیخ فضل الله جنوب بعداز پل جلال،خیابان سازمان آب،برج های نگین،نگین9،طبقه همکف ،پلاک 46

تلفکس : 88233768-88233831

www.tpti.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.